Tuesday, October 28, 2008


Introduction

0
Deze weblog is bedoeld om te fungeren als een overzichtelijke weergave van interessante links, verhaaltjes, nieuwsberichten, boeken, tv-programma's, etcetera.

Waarom heet het bottled poetry (en staat labrusca in het adres)? Nou, eigenlijk was deze weblog bedoeld voor het evauleren van lekkere of minder lekkere wijnen. Maar daar is het nooit van gekomen...

Om een mooie weblog titel en adres niet verloren te laten gaan in het niets en aangezien poezie geen grenzen kent en zeker niet alleen maar over wijn hoeft te gaan, leek mij deze weblognaam ook uitermate geschikt voor een andere inhoud.

Een goede wijnrecensie kan dan nog altijd erbij geplaatst worden! :)

Verder vroeg ik me af welke taal we het beste kunnen hanteren: het Nederlands of het Engels.
Ik opteer voor het Engels, zodat een groter publiek kan smullen van onze bijdragen. Let me know.

No comments:

Post a Comment